woensdag 8 april 2009

Wanneer komt wie

Misschien wel handig om van iedereen te weten wanneer ze precies aan komen...

ik had namelijk de verkeerde tijd aan emiel doorgegeven :p

Tip voor de mensen met het vliegtuig & trein:
print al je documentjes uit...

ik stond namelijk zonder iets op vliegveld en trein station
en moest dus aardig heen en weer rennen en bellen om alles goed te krijgen.

vergeet vooral geen 2 flessen drank te kopen ;)

Vandaag is hier in elk geval dikke poeder gevallen,
en het zonnetje komt er zo door en het waait

dus beter kan haast niet!

greets
Chris & Emiel

15 opmerkingen:

Wendy zei

Hoi Emiel en Chris,

Wij (Bastiaan, Wendy en Niels) komen de 14e rond het middaguur met de auto aan. Wij hebben maandagavond (13 april) de boot vanuit Fredrikshavn richting Oslo en komen daar dinsdag rond 9.30 uur aan. Dan is het nog een uurtje of 3 rijden.

Groetjes Wendy

KOEN zei

Hello! Al goed genoten van de verse poeder? Zag het deze morgen op de webcam en dacht: was ik daar nu maar al!!!

Ik vertrek zondagmiddag en kom aan zondagnacht/maandagochtend om 2u s nachts. Zal het exacte uur nog doorgeven, als iemand me wil komen ophalen dat zou fantastisch zijn!

Wat de drank betreft, ik wil wel wat meebrengen maar waar koop ik het beste? In Brussel op de luchthaven of elders? En wat willen jullie want zelf drink ik niet veel dus voor mij maakt het niet uit.

Grtz,
Koen

Litewave zei

wij de 12e rond een uur of 11 s'avonds.
@ koen, Er zal zeker iemand jullie op halen van het station.

Unknown zei

Arien zn bussie (Arien, Sander, Krista en ik) gaat zaterdag op zondag om 12 uur weg! Naar mijn weten komen we zondag in de avond aan! :D heb er zin in!

geheim zei

Wij, Shelly, Jesse en Jaap, vertrekken maandagavond en we komen op dinsdag om 03:51 aan op station Haugastøl. Nog 5 nachtjes slapen...

KOEN zei

Nog 2 keer slapen en t is zover!! :D
Mn trein arriveert om 3.51 s nachts, maandagochtend..

Ik heb er goesting in!!

Litewave zei

Yiiihaaa vandaag is eindlijk het moment van vertrek aangebroken, Ik wens iedereen een een goeie reis, en zie jullie daar.

Mazool

Unknown zei

het een roteind in de trein gezeten voor de ozone kites, maar ze zijn heelhuids aangekomen! :D

slis zei

Topper!
Wil iemand een goede fles wiskey meenemen, op schiphol was er een aanbieding

Emiel zei

glenn telloch voor een tientje op schiphol!! daar wil ik er wel eentje van dus als iemand die niet drinkt er eentje voor me mee kan nemen zou top zijn!!

Unknown zei

glen telloch is niet rilaxt, ik haal wel wat voor je ^^

Bastiaan zei

Als het hier toch alleen maar over drank gaat, dan doe ik even een testje:

[img]http://images.gadmin.ch/9422/images/snowkite275.jpg[/img]

Bastiaan zei

Dat is jammer. Als we foto's van onderweg willen plaatsen, moeten het dus linkjes worden of ik moet er nieuwe topics voor aanmaken. Daar gaan we nog wel even over nadenken.

KOEN zei

Ik ben weg, tot vannacht!!! :D
Koen

jessevdam zei

Shelly en Jaap. Ik heb jullie een mailtje gestuurd. Als jullie mij je reservering code kunnen sturen dan kunnen we zorgen dat we bij elkaar in het vliegtuig zitten.