maandag 6 april 2009

Slis is gone



Vandaag is Slis ons land ontvlucht, de mazzelaar heeft zich zelf een maand vakantie gegeven, hij zal op dit moment op de trein wachten denk ik.
Er zal hierover nog wel een update-je komen.
Verder zijn de spullen die aan Slis zijn meegegeven naar Sticked goed ontvangen, en ik heb jaap nog even gesproken.
Ook zijn we Mystic zeer dankbaar voor wat ze ons hebben toe gestopt, alleen Jaap weet wat ;)
Gin, en flysurfer hebben de test-kites ook gegeven, Ozone komt met Kay deze kant op.
Is er iemand die van de week nog in een surfshop komt, en zou deze willen kijken voor een Mystic Aviator 2009 size L trappeze?

Tot over een week

8 opmerkingen:

Bastiaan zei

Goeie reis Chris.

Als ik terug ben uit de VS kan ik nog wel even bij Eurofun kijken voor je Arien. Daar wonen we toch vlakbij.

Eerste werkdag bij Intel is heel voorspoedig verlopen. We hadden alles blijkbaar goed voorbereid, want het liep op rolletje. Gisteren (voor jullie eergisteren) flink wat kilometers gemaakt in en om San Francisco. Er was regen voorspeld, maar we hadden een strak zonnetje. Natuurlijk niet gesmeerd, dus flink verbrand. Eigen schuld, dikke bult.

Emiel zei

vannacht was het zover, er zijn nu twee keer zoveel dutchys hier in haugastøl! Ik zou chris ophalen maar zn trein was een half uur eerder hier dan ik dacht.. dus stond ie al op de stoep! hij ligt nu lekker in zn bedje te snurken en zal zeker updaten als hij zijn oogjes weer opent!

Unknown zei

haha top!

maareeee die Ozone kites, neem ik die mee? :P Hoe en waar dan???

Unknown zei

oh btw. Als ik de tijd kan vinden moet ik nog naar de shop voor wat depowerkoorden. Stel dat ik het haal moeti k nog wat meenemen voor iemand daar in Norway? :)

slis zei

ff reactie op mailtje:
bedlinnen en handdoeken niet nodig
dat is hier allemaal...

als het goed is slapen we in eigen appartement :)

eerste dag was freaking briljant
goede wind, zo nu en dan zon
echt genieten dus!

chris is nu echt helemaal kapoet!
tot snel

Litewave zei

Ik ben jaloers

geheim zei

@Kay: kan je voor mij een Mystic hook knife meenemen?

Ik heb zo'n zin in volgende week! Net gisteren wat nieuwe spulletjes binnen: Warrior harnass (waar dus niet standaard een mesje bij zit) en een RRD Passion 11

Unknown zei

ik ga zaterdag naar vliegerop voor de ozone kites, zal kijken of ze er een voor je hebben!