zondag 12 april 2009

Onderweg

De meesten van ons zijn inmiddels wel onderweg denk ik. Wen, Niels en ik hebben voor een relaxte heenreis gekozen. 600km rijden en dan een nachtje pitten. Morgen nog 400 naar de boot en dan dinsdagochtend het laatste stukje. We zijn inmiddels aangekomen bij de bed & breakfast voor vannacht:


We genieten nog even van het zonnetje en gaan dan straks een happie eten. Voor wie dit nog lezen nog een goeie reis gewenst!

Omdat we niet alle foto's hier kwijt kunnen zullen we die de rest van de reis waarschijnlijk plaatsen op: http://picasaweb.google.com/wennielsbas

6 opmerkingen:

Unknown zei

nog 1 nachtje en dan komen wij er ook aan :)!

Bastiaan zei

Super!!!
Houd je een beetje taai daar op het station midden in de nacht. Neem desnoods een fleece deken mee tegen de kou.

Wij gaan lekker een paar afleveringen Lost kijken. Wen en ik zijn daar een beetje aan verslaafd geraakt. Afgelopen ruime maand alles aan het kijken geweest vanaf het begin. Niels heeft gisteravond het einde van seizoen 3 en begin van seizoen 4 gezien en wil nu ook doorkijken ;-)

Goeie reis morgen.

Litewave zei

Wij zijn er, drank vloeit al aardig, see you soon

Unknown zei

ik ben echt helemaal zat. Chris en ik gan zometeen jaap ophalen. Iets met iglo en wodkoa hahahahaha\
^^

geheim zei

Koen, jullie gaan Koen ophalen. Jaap zit nog gewoon thuis en is er over 19 uur pas...

Veel plezier vandaag, ik zie dat het zonnetje lekker schijnt!

later

jessevdam zei

Zo ik ga zo vertrekken en kom dan uiteindelijk om 4:42 met shelly en jaap aan in haugostol