maandag 15 februari 2010

Vervoer van bagage



Hallo allemaal

Nog 2 weken en dan is het zover, ik heb zelf ff een verzoek i.v.b. met bagage (en bus behoud)
Voor de heen en terug reis willen jullie (snowboarders) de bindingen los van de plank vervoeren, We rijden met 5 man die langere tijd blijven en zullen wat meer bagage meenemen.



Ik zelf ben van plan om daar een aatal keer een was te draaien en neem minimaal kleding mee.
En als het mogelijk is bij vervoer van hotel naar spot zoveel mogelijk in een kite-travelbag doen, scheelt een hoop gezoek in de bus naar je gear.

Aftellen dan maar.

5 opmerkingen:

geheim zei

Ben ook aan het aftellen...

Ik heb mijn Fiatje ingeruild voor zoiets, kan ik over een week ophalen. Dus zoals ik tegen Bastiaan zei: genoeg ruimte voor 3 met alle spullen of voor 4 zonder de skis. Ik heb nog een plekje vrij op heen en terugreis.

Wendy zei

Ik geef aan Bastiaan mijn ski's en skischoenen mee (beiden in tas.

Qua vliegers nemen wij 1 Rev 5 mee en de 2 Gins. Die kunnen met een beetje pas en meetwerk wellicht wel in de tas van de 5.

De rest neem ik mee in het vliegtuig.

Jaap: Gave bak hoor!!!

Anoniem zei

sjee Jaap, nette wagen, kan je ons mooi mee oppikken als de wind inkakt

Emiel zei

ik rij trouwens heen en weer beide keren, dus als iemand nog een terugreis nodig heeft op 7 maart, een heenreis op 10 april of een terugreis op 25 april, laat maar weten, er is nog plek voor 1 of 2 personen

Het is hier weer super trouwens

kor zei

en is der ook al beetje wind want je zei dat je waarschijnlijk j eeerste sessie vandaag ging doen??