maandag 22 februari 2010

Thema F*uck it


Dus doe je best.

9 opmerkingen:

kor zei

nice komt helemaal goed denk ik

Emiel zei

gister onder dit motto flat 5 geprobeerd haha, kwam nog best ver! Vandaag nog een keer als het wat harder waait.
Zaterdag mooi feestje dus dan ga ik ook dit thema proberen hoog te houden. Heb weer tattoo's bij me haha

Wendy zei

Ben al blij als ik durf te springen en dat ik dan ook nog zonder kleerscheuren weet te landen. ;)

Anoniem zei

Ook dat ff filmen dan emiel

Emiel zei

doe m'n best, heb laatst even gefilmd met de gopro maar licht was niet top en op me helm vind ik het ook niet echt cool. Vandaag wou ik ook filmen maar nog minder licht dus niet eens geprobeerd. Cameramount zal ik zo even maken op me board en dan hopen op wat zon en wind. Zaterdag weer wind als het goed is.
Al met al tot nu toe 1 dag niet gekite dus best een goed resultaat moet ik zeggen.

slis zei

thema fuck it, zijn er veel noorse damens in het hotel al?!

Wendy en Bastiaan zei

Zodat jij ze kan wegjagen Slis?

Zo'n thema kun je natuurlijk op meedere manier uitleggen ;-)

Emiel zei

er is er wel eentje potentieel, ik heb al een biertje op jou ingezet slis.

Anoniem zei

Ik zet een 60%-tje op Slis