dinsdag 10 november 2009

Nobile Snowkite board te koop

Bij deze staat m'n Nobile Snowkite board van 2008/2009 te koop

Zoals velen wel weten komt er een nieuw snowkiteboard van Nobile
dus ga ik daarmee boarden.

Aangezien al het enthousiasme vorig jaar van de vakantiegangers,
is het misschien leuk om een echt specifiek snowkiteboard aan te schaffen.

Mijne mag nu weg voor niet al te veel.

Zoals jullie weten was er weinig wind vorig jaar waardoor dit board niet zo veel gebruikt is en ook amper krassen ed. heeft.
voor 225 euro mag hij weg

speciale prijs voor snowkite exp mensen 200,-

voor meer informatie:
contacteer Emiel
freakyboarder @hotmail.com

4 opmerkingen:

Emiel zei

hij is al verkocht mensen, helaas maar net te laat. Wie nog interesse heeft in een nobile snowkite board kan ik er natuurlijk nog wel nieuw aan komen. Laat maar weten, dan zoek ik de prijs uit.

Bastiaan zei

Dat heb je rap gedaan. Wie is de gelukkige geworden?

Emiel zei

ging erg snel ja! iemand die niet met snowkite exp mee was heeft em gekocht.

Daan Groot zei

Mensen,

Voor de mensen op het Texel kitesurfweekend...
Ik ben die lange kale met z'n grijze mercedes... en schouderblessure....toen.

en ik ben ook in Haugastol met 3 anderen van 9 tot 19 april... tickets zijn geboekt, en hotel is geboekt...
helaas kon ik niet tijdens de experience periode, omdat ik dan 3 weken voor mn afstuderen zit.