zondag 8 maart 2009

Wie welk spul in de bus

Hallo allemaal

Wie wil wat meegenomen hebben in het busje, ik vraag dit nu omdat er dan nog tijd genoeg is om te regelen.
Een optie is om te zorgen dat spul in Zoetermeer komt, zodat Slis dit mee kan nemen naar sticked, waar ik ook ben.
Ik woon zelf in Emmen dat is voor onze Groninger maar een stukkie.
Voor diegene die ver weg wonen is het misschien een idee om op Hanglos te vragen of er mensen zijn die iets mee willen nemen naar Sticked.
Zelf ben ik werkzaam in Enschede en Biddinghuizen.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Ik kom misschien zelf naar sticked en anders gooi ik het bij Chris af!

Zal denk alleen me kite en harnas zijn...

slis zei

als je spul bij mij wil afdroppen wel ff mailen / bellen

ben zelf de komende tijd vaak weg namelijk.

in elk geval ga ik naar sticked :)

Bastiaan zei

Sinds gisteren is het zeker dat Wen en ik op zaterdag overdag ook aanwezig zullen zijn bij Sticked. We hopen dan al een flink aantal van jullie te kunnen ontmoeten.

We gaan met de auto, dus we kunnen ook spullen meenemen die kant op. We wonen in Berkel en Rodenrijs (net ten noorden van Rotterdam)

Anoniem zei

Top, gezellig

Bastiaan zei

Whoops... Mogelijk toch geen Sticked voor ons. Ik zou naar Californië vliegen dit weekend, maar dat is even twee weekjes verschoven. Ik heb straks dus een halve week om de jetlag kwijt te raken en dan staan we al op de Hardangervidda.