zondag 27 september 2009

2010 Haustol trip

De dagen worden weer korter, en begint het weer te kriebelen.
Heel langzaam beginnen de gesprekken al weer te gaan over de 2010 versie van de "Hanglos snowkite-experience".

Het voornemen van Slis en mij is om 2x 2 weken te gaan, dat betekend dat er deze keer ruimte is voor 2 groepen, voor zover ik begrepen heb zal 1 van de groepen dezelfde zijn als die van vorig jaar.

Er zijn nog geen merken die die toezeggingen hebben gedaan, dit omdat deze nog niet benaderd zijn.


Ik hoop weer dezelfde gezelligheid mee te mogen maken als vorig jaar, en zie de aanmeldingen wel verschijnen.

Aanmelden via: slis(at)hanglos.nl
Vragen via; slis(at)hanglos.nl of litewave(at)hanglos.nl
Fabrikanten/importeurs; slis(at)hanglos.nl

10 opmerkingen:

Emiel zei

ben nog bezig met topsportregeling, als die erdoor komt dan probeer ik ook 2x 2weken, anders 1x

Unknown zei

i'm in!

Bastiaan zei

Wen en ik zijn zeker ook weer van de partij. Wen voor twee weekjes waarschijnlijk en ik hoop zelf langer mee te kunnen.
Ben ook al op zoek naar een nieuw boardje. Die Cabrinha is echt te klein. Dat wordt een andere twintip zoeken of zelfs een weer een speciaal Snowkite board. De Twisted Velocity lijkt me geweldig, maar die is nergens te vinden.

Emiel zei

het nobile board is opzich ook niet heel duur en wel erg fijn!
misschien gaat mijne in de verkoop voor een nieuwe, maar dat weet ik nog niet. Als er iemand interesse heeft hoor ik het wel

Bastiaan zei

Ik heb inmiddels contact met Ozone Amerika. Zij kunnen het boardje leveren voor 300 dollar met de print van vorig jaar. Over een maand kunnen ze ook de nieuwe leveren. Zelfde shape maar nieuwe print voor 450 dollar.
Met de huidige koers schat ik dat ze voor respectievelijk 300 en 450 euro inclusief verzenden en invoerrechten in NL kunnen zijn. Nog anderen met interesse?

Info:
http://kiteutah.com/index.php?Itemid=9&id=73&option=com_content&task=view

Oude print:
http://img.pcdn.vresp.com/media/a/a/7/aa7ae974bb/383d002622/3131cd0ad2/library/TWISTED%20Vel.jpg

Voorproefje van de nieuwe print:
http://www.flyozoneusa.com/products/twisted-velocity-kite-snowboard-164cm


@Emiel
Maakt Nobile nog een nieuwe? Volgens mij is het de afgelopen twee seizoenen het zelfde board gebleven en wilden ze er helemaal mee stoppen nu. Maar dat is allemaal info vanaf het internet.

Anoniem zei

Regel de C4 ff voor mij dan ;)

Bastiaan zei

Aangezien ik toch het email adres van Rob Whittall (designer bij Ozone/Twisted) heb gekregen heb ik meteen maar gevraagd of ze niet willen sponsoren.
Ik geef het weinig kans, maar je weet het maar nooit. Ik heb in ieder geval de linkjes naar de filmpjes van vorig jaar aan hem gestuurd om hem te prikkelen. Uiteraard erbij vermeld dat we wat weinig wind hebben gehad en dat kitesurfend Nederland met onze avonturen mee leest.

C4 heb ik nog niet naar gevraag, maar de plaatjes zien er inderdaad goed uit van dat ding.

Emiel zei

kijk maar op de site van nobile, daar staat de nieuwe al op :)

mijne mag weg voor 275 euro ex bindingen

Bastiaan zei

Ik heb voor de Twisted 300 dollar betaald en 80 dollar verzenden. Er kan nog iets van een kwart aan invoerrechten en BTW bij komen, maar dan betaal ik met de huidige koers nog maar 300 tot 350 voor het boardje.

Misschien is het handig dat je de lengte van je board ook even vermeld Emiel. Er zijn een paar smaken van dat ding toch?
Je foto's komen er trouwens aan hoor. Moet er nog even een paar ietsje bewerken en een high res jpg van maken.

Emiel zei

heb de 157, zit geen schade aan, amper krasjes, staalkanten nog prima. Even wax erop en knallen in de sneeuw!