zaterdag 25 april 2009

Iedereen is weg, wind is terug!

De eerste Hanglos/Mystic Snowkite Experience zit er al weer op,
alhoewel de wind dit jaar niet optimaal was kunnen we toch nog spreken van een succes.

2 dagen goede wind in 9/10 dagen is geen slechte score.
Daarnaast was er ook nog wind om met grote kites te crusen
maar net wat te mager om werkelijk los te gaan.

Maar met de activiteiten rond om de windstille dagen
(de avond sessie, de wandel sessie en de wandel sessie...)
kunnen we toch nog spreken over een geslaagde tijd.

vooral de avondjes waren een groot succes
ter bevoordering van het promilage in het bloed. :)

Nu is iedereen weg, zelfs Emiel, Kay & Danielle zijn vertrokken
(richting het water)
En mijn verwachtingen zijn uitgekomen, er staat freaking wind!

Gister met Bjorn op pad geweest
naar dyranut waar een briljante sessie hebben geklapt
ik moet zeggen wellicht wel de beste sessie in de 3 weken dat ik hier nu ben!
Jaja zo goed!

Vandaag staat er wederom wind...

In elk geval wil ik afsluiten met iedereen bedanken voor deze trip
het was een leuke diverse groep!

kom maar op met alle foto's + video!

Greets
Chris, nog altijd vanuit Haugastol
(misschien nog wel een week extra...)

5 opmerkingen:

Unknown zei

staan nu in de mediamarkt in Gotenborg. en het blaast hier ook al. helepmaal top!

Bastiaan zei

Heeft die Mediamarkt niet gewoon een deur die dicht kan dan?

Zuur om te lezen dat er nu wel wind staat. Het is je gegund hoor Chris, maar we hadden er erg graag in meegedeeld.
Wat ons betreft volgend jaar een nieuwe kans.
Ook onderweg en terug in NL waait het overal. Daar wordt je toch gek van!

geheim zei

Nog veel plezier Chris, maar hier is het ook goed, ik heb gisteren op het water gestaan en het was bijna warm genoeg voor een shorty.

spoetnik zei

Veel plezier Chris!! Groot gelijk als je de kans krijgt om nog een week te blijven!

(moet ik wel een week langer op mijn vette blunt wachten)

Litewave zei

Vet man, samen met Bjorn op stap, good winds, en met je muts gaat het goed